8 Eylül 2017 Cuma

Trendbende Memnuniyetli Küçük Alışverişim :)



www.trendbende.com@TRENDBENDE <3HERKESE YENİDEN MERHABAAAA :)
Bundan 1 yada 2 hafta önce şirketdeki arkadaşlarım sipariş girerken tanıştığım daha sonra pek oralı olmayıpp 2.kez yeniden görünce bi göz attıımmm vee iyikiiii tanışmışımm :)Haydi baştan başlayalım 15 parça bir şeyler beğendim fakat tek tek kodlarını yazdım aşırı heyecanlıyım normallde internet sitesi olarak tek kullandığım site @addax.com ( www.addax.com.tr ) dir neyse konudan sapmayalım :) heycanlı bir şekilde kodları giriyorum falan hiçbir şekilde beden yokkk :( sadece 2 parça ürün alabildiim iyiki almıışıımm :)                     Etekte s beden bulamadım ama yinede m bedenini işaretleyip sahipp olmak istedimmTuruncuyla artık aşk yaşiyorum yaza çok fazla yakıştırdığım bir renk :) Onların resmini de daha sonra paylaşacağım. :)Ürünler 3 günde ulaştı elime etek L beden geldi tek sıkıntım buydu daha sonra firmaya ulaştım gereğini yaptılar hatta ellerinden gelenin fazlasını yaptılar .
Daha önce hiç bu kadar internet üzerinden alışveriş yapıp mağduriyetimi  belirrttiğim firmalardan bu kadar ilgi  alaka görmemiştim gerçekten benii çok mutlu etttiler .Alışverişlerimin devamı mutlaka gelecekk üzerine 3 defa daha alışveriş yaptım faceden instadan blogdan önce trendbende sayfasına girmeye başladım .Mutlaka bakmalısınıız ürünlerin hepsi birer kez yıkandı hala taşş gibii  maşşaalllaaahhh :))BURADAN @TRENDBENDE FİRMA YETKİLİSİNE EKİP ARKADAŞLARINAA TEŞEKKÜRLERİMİ İLETİYORUM HİÇ BU KADAR MEMNUN OLMAMIŞTIM İLGİ VE ALAKANIZA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİİMMM :)Trendbende ile belki siz tanııışmışsınızdır ama benimm gibi yeni tanışan arkadaşlarım varsa kesinlikle korkamaddan gözünüz kapalı bakın derimm 20 tl verdiğiniz bi tshirt çok daha uygun fiyatlı ...Sponsorlu bir yazı değil burası benim dünyam ve ne kadar memnun kaldığımı denemenizi istediğimi bilin istediimm ...HOŞÇAKALINN ..İÇİNİZDEKİ KRALİÇEYİ ŞIMARTMAYI UNUTMAYIN :* <3x

0 yorum:

Yorum Gönder