30 Eylül 2017 Cumartesi

Gabrini 01 😍 Marry Louya muadil 😍

Dünyanın En Güzel  Aydınlarıcısı😍😍
Hayatımın higlighterini buldum😍

Bir storyde görüp koşup aldıgım ve hergün ask yaşadığım bir ürün oldu 😍
Favorimi sorarsaniz the balmdı 😍
Ama gabrini 01 şu anda açık sıra önde☺
Hergün kullaniyorum .
Elimden düsmeyen bir ürün oldu ☺
Aydınlatması bamm bamm duruşu kesinlikle aşk☺
Makyaj yapmak icin sabırsızlaniyorum ☺
Makyaji süper tamamlayıp istedigim bütün o görüntüyü bana veriyor ☺
Yumusacik☺
Sim sim durmuyor☺
Fakat dikkatli kullanmak gerekiyor asiri pigmentli ve yumusacik herhangi bir darbede kirilabiliyor ☺

01 rengi esmerlerde daha açık kalabiliyor fakat 04 numara tam esmerler icin  😍
Benim gibi bam higlighter seviyorsaniz 01 numarayla aşk yaşarsınız☺
Fakat 04 numarada silik bir higlight degil😍
Elimden her ikisinide düşürmüyorum 😍
Mükemmeller ☺
Sim sim durmayan sanki kendi cildinizin ışıltısı gibi ışıl ısıl parlayan bir ürün😍
Fiyati 10 - 15 TL arasında uygun fiyatli ama pahali olan bütün higlighterlere  taş cıkartır.
Alın pisman olmazsiniz😘😍😍

0 yorum:

Yorum Gönder