28 Ekim 2017 Cumartesi

BİTENLER DOSYASI✋

Bitenler dosyasi🙋‍♂️

Yine bitenler dosyasi ile karsinizdayiz!📂📋

Bu ay bitenler dosyamız soyle;💻🖱

Farmasi Dr Cevdet tuna double effect At Kestanesi Balsami;🐴 Boyun bel agrisi yaşayanlarin dikkatine.😊 Özellikle masa basinda calisanlarin masa basi urunu olacak bir balsam kesinlikle.😁 Is yerinde kesinlikle yanimdan ayirmiyorum.🙄 Gercekten normal olanini da kullandim fakat iki kat etkili olan bu balsam agrilarinizi rahatlatiyor kus gibi hafifliyorsunuz. 🕊🕊Bizden soylemesi. 🙋‍♀️

Orfilame Energising mint & Raspberry Dus jeli;🚿🛁🛀 Kokusuyla beni benden alan muhtesem dus jeli. 🚿Ahududu ve yesil nanenin muhtesem bulusmasi. ☘Bir dus jeli ancak bu kadar guzel kokup bu kadar kalici olabilir. 🍃Her yeri bu koku sariyor ve yarim saat sonra bile banyoya tekrar girdiginizde banyo hala o muthis kokuyla doluyor. 🙂Bence denemelisiniz.😄

Farmasi Keratin Therapy Spray; 👧Saclariniz cok sık dolasiyorsa alternatif sac spreyi olarakta kullanabilirsiniz.👩 Ayni zamanda sacinizin keratin ihtiyacini da karsilayip keratin bakimi saglayacaktir.🙉


Farmasi Cay Agaci yagi ve nane dis macunu;☘😁 farmasinin bu dismacunu yeni cikti ve bence mutlaka denemelisiniz. 😘Diger dis macunlari gibi bir rengi yok. Seffaf bir renkte. Tadi cam agaci gibi sanki. 🌲Ama dislerinizi cok iyi temizeyip agizda ferah bir koku sagliyor.🍃

Oriflame Elvie Parfum; Bu parfum benim favorilerimden.🙈 O kadar cok seviyorum ki arada baska kokular kullaninca resmen ozluyorum🙈.hatta ozlersem diye sise dibinde mutlaka birakiyorum.👧

Farmasi cay agaci sabunu; onceki postlarda resmini paylasmistim. Bittigi icin haliyle paylasamiyorum😂 Sabun kaybolan bir sey nihayetinde. 😂 Sabahlari her gun yuzumu onunla yikıyordum ve yuzumdeki cilt lekelerine faydası oldugunu düşünüyorum ozellikle sivilce lekelerine. 👩Sizlerde bu urunler hakkinda deneyimlerinizi yorum olarak paylaşabilirsiniz 👦👼

#kozmetik #alışveriş #maybelline #oriflame #denebunu #ruj #like4like #likeforfollow #makeup #kapıdaödeme #indirim #firsat #dermacol #mac #thebalm #set #wave #women #style #beauty #hairstyle #dresses #colorful #womensfashion #maybelline #blogger #kadrajimdann #avon #farmasi̇ #kadrajimizdann

0 yorum:

Yorum Gönder