22 Ekim 2017 Pazar

NEUTROGENA SIVILCE KARSITI JEL - CLEAN CLEAR DERİNLEMESİNE TEMİZLİK

             NEUTROGENA VICIBLY CLEAR ;
        (Günlük sivilce karşıtı temizleme jeli)

🍁 Haydin başlayalim ;  Ürün gratis ve watsons migros şok markatlerde satılıyor.

🍂 İndirim dönemlerinde 11 16 Tl arasında bir fiyatla sarılıyor.

🌺 Fakat ben watsons ve gratislerden cok bu ürünü migroslarda en cok şok marketlerden alıyorum.

🌿 Şok marketlerde indirimsiz 12.90 gibi bir fiyata satılıyor. Bazende watsonslarda ayni serinin yağsız nemlendirici kremi ve jeliyle beraber 21.90 gibi bir fiyatada bulabilirsiniz.

🍀 Ürünü sabah akşam kullanıyorum.Yüzümü köpükleyip yıkıyorum.Az miktarda almak yeterli.

🌾 Gelelim sivilceye etkisine  👎
🔸Sivilceleriniz derinden , ciğerden geliyorsa  bir etkisi yok .
🔸Söylendigi gibi  günlük sivilcelerde etkisi gözetilebilir.
🔸İçi dolu , birikmis sivilcelerinizde bir etksii yok.
🔸Fakat yüzün güzel temizlendigini gözle görebiliyorsunuz.
🔸Yüzünüzü asla kurutmuyor.
🔸Nemli bir bitiş sağlıyor.
Bittikce alacak mıyım? ALACAĞIM . 👍


                            CLEAN CLEAR 🌻(Derinlemesine etkili ferahlatan yüz temizleme jeli)
🔷 Ürünü watsonsdan almıştim uygunda bir fiyati vardi .
🔷Yağlı ciltler için uygun fakat kesinlikle tahriş  yapiyor.
🔷Gözenekleri acıyor.
🔷Tahris yapıyor .
🔷Cöpe 👎👎👎

0 yorum:

Yorum Gönder