28 Eylül 2017 Perşembe

Mükemmel Nemlendirici Hassas ve yağlı ciltlere uygun 😘

Herkese Yeniden Merhaba ✋✋

Bugün günlerden müthis bir nemlendirici ☺
Markaya ait çok net bir bilgim yok ama bundan sonra kesinlikle çok fazla alacağım ürünlerinden .Kayısılı peelingini duymuştum cok fazla seveni olduğunu biliyorum ☺
Ama bu ürün efsaneee 👼👼
Kadiifemsi bir yapiya sahip☺☺
Nemlendirmesi mükemmel ☺
Kokusu harika ☺☺
Aksama kadar kokusunu nemini hissedersiniz☺
Ne zman yüzümün kuruduğunu hissedersem yada neme ihtiyaci oldugunu dusunursem hemen bu ürüne gidiyor elim ☺
Benim ürünle tanismam bir testerla basladi .
Markaya kayit  yaptirana veriliyordu temizleme jelini kullandigimda vav demedim
ama bu urunden sonra vav dedim☺
Kesinlikle nemine , kokusuna bayilacaksiniz.
Kokusu temiz temiz yaprak kokuyor .
Ferah ve güzelce bir kokusu var 😇
Dustan sonra müthiş bir nem verip yumusacik yüzünüz oluveriyor☺
Makyajj altındada basarili ☺
Hemen büyük boyunu alacagim ☺
Kesinlikle bakmalisıniz ✋
Hoscakaliiin☺

0 yorum:

Yorum Gönder