13 Eylül 2017 Çarşamba

Saç Bakım Rutini- Yıpranmış Saç Bakımı





Herkese Yeniden Merhaba ✋Elseve bakım yağından bahsedeceğim sizlere.Benim saçlarım çok fazla  işlem gördü ee haliyle baya yıpranmış bayaa kırılmış  bayaaçatal çatal olmuş durumda . 😑Dolayısıyla bir bakıma , bir destege ihtiyacı vardi ☺Sampuan olarak elseve onarıcı bakim kullaniyorum yine ayni serinin kremini kullanip dustan sonra elseve argan yağını kullaniyorum ☺Saçlarım bebek gibi oluyor ☺Yumuşacık ☺Kabarıklığınıda oldukça alıyor ☺Dustan hemen sonra nemli saça uyguluyorm☺Saçımı òne eğip direk kurutuyorum ☺Saçım yumuşatıyor ve kabarmasinida en aza indiriyor ☺Çatal çatal görüntüyü de engellemiş oluyor☺Sarı kapaklı olan enn güzeli ☺Mor kapaklı olan bende bir işe yaramadı 👎Saçınıza yapabileceğiniz en güzel bakımı ben sarı kapakli olanda buldum☺Kesinlikle aliiin ☺ Aldirin ☺Bazen Gratis veya Watsonsda 1 alana 1 bedava indirimi oluyor denk getirirseniz mutlaka kapın 😍✋Urban Seyehat Boy Seti✋Ürün dört seyahat boy üründen oluşuyor ☺Şampuan (3 adet) 1 adet krem bulunuyor ☺Daha önce urban ürünlerini deneme fırsatım olmadi tamamen denemek için aldim☺Şampuan olarak basarililar ama elseve yada elidor kadar başarılı degiller .Saçı temizlediginize emin olamıyorsunuz ☺Koku güzel ama kalıcı degil☺Ürüne dair uzun süre denesem fikrim değişir mi bilemem ama büyük boylarını almayi düşünmuyorum ✋Kampanya yada cok uygun bir pakette tekrr yakalayana kadar almayacagim☺Ürünü yanlış yada doğru kullanmamis olabilirim ama testerleri bitince tekrr elidor yeni serisiyle devam edecegim☺#utbandenemeboy #urbanseyahatboy #urban #urbangratis #gratis #gratistrxx

0 yorum:

Yorum Gönder