10 Ekim 2017 Salı

The Balm Nute Tude Paleti

Merhabalar 🙋
Bugün sizler için The balm'ın Nude tude paletini inceledim 😻

Öncelikle sürmesi çok kolay, renkler çamur gibi gözükmeden birbirine güzel bir şekilde karıştırılabiliyor. Far bazı kullansanız da, kullanmasanız da rengini Opak bir şekilde veriyor. Ama benim tercihim far bazı kullanmak. Çünkü ne kadar kalıcı olsa da uzun süre gözümde kaldığı için ben yine de far bazı kullanıyorum.


Far yapmaya yeni başlayacaksanız  bu palet ilk defa yapacaklar için iyi bir tercih olabilir. Çünkü sürmesi ve dağıtması çok kolay. Benim favori rengim; sultry rengi. Bu paleti kullamayacaksam bile sultry rengini mutlaka geçiş rengi olarak kullanıyorum. 🌈 Ayrıca gece makyajlarında da gündüz makyajlarında da rahatlıkla kullanılabilecek bir palet💁
Herkese mutlu günler ❤

0 yorum:

Yorum Gönder