9 Eylül 2017 Cumartesi

Bitenler Dosyası 3



Merhaba, bitenler dosyası ile yine karsinizdayiz😎


Farmasi Misvak Ozlu Diş Macunu: 😹Önceden insanlar dişlerinizi misvakla temizlerlermiş.👄Misvak diş plaklarının oluşmasını engellerken ağız bakımınıza katkıda bulunuyor. 💋Diş eti iltihaplarınızın iyileşmesini sağlarken, ağız kokusunun gitmesini sağlıyor. 🖒Gel gelelim farmasinin misvaklı diş macununa. Hem %100 bitkisel 🌱hem de içeriğinde misvak'ın yanı sıra çay ağacı da var. 🌲Dişlerinizde diş eti problemleri varsa eğer kullanmanızı önerebilirim. 😆Ayrıca gerçekten ağız kokusu konusunda da oldukça iyi 😇


Avon Berry Oda Kokusu🕎: Oda kokularini seven birisi iseniz frambuaz, yaban mersini ve mor orkide🌸 kokularının bileşiminden oluşan bu oda kokusunu deneyebilirsiniz. ⚘Yagi içine döküp bambu cubuklari koyuyorsunuz odaniz mis gibi kokuyor.💮 Arada bir cubuklari ters çevirmeniz yeterli.🐵

Farmasi Verbana Özlü El Kremi: 🌺Verbana Turkcede Mine çiçeğine🌺 esdeger bir kelime imiş önce bu bilgi ile başlayalım. Farmasinin bu el kremini Esra ilk kullandiginda soyle demişti çok gülmüştuk. Bu kremin alt notasi limon🍋 üst notasi hacı şakir 😂 Gerçekten limon ve doğal sabun gibi bir kokusu var.🍃


Farmasi High Performance Fondöten: Bu zamana kadar bir çok fondöten kullandım ama benim favorim Farmasi High Performance Fondöten oldu 🙂Çok kremsi bir fondöten olmasına rağmen bir kaç damlası tüm yüzünüzü kapatacak kadar kaliteli bana göre. Normal fiyatı 80 tl civarında ama bazen 30 küsür liraya indiğinde yakalayabilirseniz mutlaka alın çünkü çok bereketli bir fondöten kullan kullan bimiyor😎 High Performance Fondöten Light Champagne , High Performance Ivory Beige, High Performance Fondöten Pastelle olmak üzere üç rengi var ben esmer olduğum için High Performance Fondöten Pastelle olanı kullanıyorum ve gayet memnunum... 😘Bu fondötenin hem yaşlanma karşıtı, hem güneşin zararlı etkenlerine karşı koruduğu iddia edilmekte.🌞 Gün boyunca yüzünüzden gitmediğini de söyleyebilirim...☉


Sansiro Pure Selection Vucut Spreyi:⛄Bu kokunun toz pembe renkli şişesini görünce vurulmuştum. 💕Çok şirin mi şirin bir kurdele detayı da vardı.💞 Kokusu da çok hoş olduğu için hemen denemek için aldım ve toz pembe şişedeki vücut spreyini hemen bitirdim. Kokuyu duyanlar kavun mu kokuyor diyordu ama çok hoşuna gidiyordu bu koku insanların.🙂Ben de dayanamadım Sansiro Pure Selection Body Mist'tin koyu pembe renkli şişelisinden de aldım. Nerden mi aldım hemen söyleyeyim. A 101 mağazalarından hehehehehe.😹http://www.e-sansiro.com/ 'dan da istediğiniz parfüm, oda kokusu, araç kokusu, ortam kokusu, kolonya ve traş kolonyası alabilirsiniz.🙂Mor ve turuncu renklisini denemedim henüz ama toz pembe ve koyu pembe şişelerdekiler harika diyebilirim. 🖒                        

0 yorum:

Yorum Gönder