8 Eylül 2017 Cuma

NYC FAR PALETİYLE MERHABAAA 😍



NYC. 947 ☺Renkler yazlık   güzel mi evet güzel  bir paletkalıcılığıda orta derecede ☺Palet kullanışlı bir palet bazi eyelineri her seyi mevcut çantada at dursun paletlerden ☺Ben hicbir paletten cikan fırçayı kullanmadimo yüzden her zman yanımda fırçam vardır fırçasını geçip ürün ambalajını incelersek ambalaj olarak çok sağlam diyemem ama Wetn Wild paletlerinden bir tik daha iyi gözüküyor fakat ürün kalitesi olarak wetn wild derim ☺


Kalıcılığı olsun dağılımı olsun wetn wild der susurim ☺Devam edelimmmmmmm ☺☺4  adet far 3 adet de ek ürünü var yani  diger paletlerde görmeye alışık olmadığımz bir palet en azindan benim elimde ilk ☺Palet olarak albenili pallet ☺Paletin arkasındada ürünlere ait aciklamalar yazıyor ☺Vveeeee farlara gelirsekkkk toz bir  ürün elinize renk geliyor ama bu renk tebeşirle tozumsu arasında bir çeşit .Beyaz farla gözünuzu sabitleyip kavis noktaniza kendi tarzinizi olusturan gölgeler verebilirsiniz . ☺Yapılarına gelirsek açıkcasî coook kullandim diyemem 1 2 makyaj anca yaptim ama dağılma  konusunda çok zorlamadı beyaz farda tebesir gibi durmadi  .Diğer renklere gelirsek en baştaki renkle nötrleyip 2. renkle gölge verip gününüzü çok rahat kurtarabilirsiniz ☺3. renk bi tercih işidir ama benim için yine günlük sadece sürüp bi rimelle günümü çok rahat bitiriyorum ☺Benim açımdan hicbir fari boşa gitmedi anlayacağınız 😂Far bazına gelirsek biraz kuru ama ben sevdim Ben genellikle @maybelline color totto nude  rengini kullanıyorum  @essence far bazınıkullanıp farları geçiyorum o zman tadından yenilmiyor . ☺Bu paletten cok güzel günlük makyajlar çıkar alınnn aldırın derim ☺Gecelik farlarda cikar neden derseniz kalacağınız 3 4 saatlik nişan, düğün, bayram gibi gününüzüde geçirirsiniz .☺Bazla kullanırsanız eksik olan bütün noktaları görmezden gelirsiniz. Yumusacik boooollll pigmentli demiyorum ama alınnn aldırın ☺ Hafta sonu indirimlerinde 1 alana 1 bedavadan almıştım 948 de var bende 948 ayri seviyorum ☺Yorumu gelecek tabiki ☺Simdilik kendinize iyi bakin ☺Güzel kalınnn ... İçinizdeki kraliceyi sımartmayi unutmayin ...x

0 yorum:

Yorum Gönder