20 Eylül 2017 Çarşamba

Isana sac bakım kürü 💕💕💕

Herkese Yenidennnnnn Merhaba 💋

Blogumda moda , guzellik , kozmetik ve bakım üzerine her sey bulabilirsiniz☺
Bugün konumuz bir sac bakim kürü 👱💇
Sac bakım rutinimden birazda olsa beni takip ediyorsaniz haberdarsinizdir ☺
Saçlarımın ne halde  olduğunuda biliyorsunuz.
İşlem görmüş , yagli amaa bir o kadar da uclari kuru çatal catal olmus bir saçlarım vardi ☺
Saçlarımı yaklasik 5 6 gün once kestirdim dümdüz bir kesimle bu arada hic kuru kesim yaptirmadiysaniz mutlaka dennemelisiniz ☺☺
Saclarima elseve sac bakim yağlarindan kullaniyorum cokda memnunum☺☺
Saclarimin hep eksik olan bakimini buldum☺
Tabiki Rossman mağazalarındaki  " ISANA "
markasına ait bakım kürleri ☺  leri derken fazla oldu ürünün sadece bir çeşiti var isananın bakım kürünü  görür görmez lütfen birer tane alin😄😄 Amaa uyarayim 1 tane alınca mutlaka  ikinciyi kullanmak isteyeceksiniz o yüzden almsken ikiser tane alın ✋
ELSEVE şampuanımı uyguladiktan sonra ELSEVE saç bakım kremini uyguladim üzerine sac bakim kürünü uyguladim kokusu beni rahatsız etmedi .
☺ Duruladiktan sonra  o muthis yumuşaklık 👱 o enfes parlama yok artık dedirtti ☺
İyiki dedim ☺ Malum okulun ilk gunleri bakımlı gozukmeniz icin tam sizlik ☺ bence benliik ☺ Muthis saçlarla yazın ışıl ışıl parlamalisiniz☺Sonuc beni cok mutlu etti kostum bugun bir avuc daha aldim😄
Gözle görülür bir sekilde parlama , yumusama ve uclarimdaki o catallı görüntüyü de  azaltti .
Yaşasın parlak ☺ Yumusak ☺ Güzel saçlar💕
Alin 💕 Aldırın 💕

0 yorum:

Yorum Gönder