22 Eylül 2017 Cuma

Wetn Wild Crownof My Canopy 💔 sevemedigim ilk higliter ✋


Herkese Yeniden Merhabaaa ✋✋✋
Wetn wildin Turkiyeye yeni gelen bu higliterinden bahsedecegim sizlere .
Bugün konumuz bu higliteri neden almamaliyiz yada youtubede blogda instada gördüğümüz her ürünü neden almamaliyiz 😁
SAKİN almayin 😀 Hani bazi videolardan sonra  evde sakın denemeyin derler ya bir makyajı tamamlamadan denemeyin ürünlerden 😄
Resmen yanaginiza turuncu bir alligi koyup dağıtmamamissiniz gibiii😄 GÖZÜNÜ KANATIYOR insanlarin😄
Wetn wildn her ürününü aşırı seven ☺ Her ürünü renk faketmeksizin kosup alan biri olarak gittim aldim😄 Rengin koyu olduğunu biliyordum fakat wetn wild bu onlar ne yaparsa en iyisini yapar dedim 😄
Gittim aldim 😄 Fiyat 15 -  16 TL arasi bir sey fakat bu ürünün acik rengini bulursam onada bir sans  veririm 😃 Asla akillammam  ✋
Tutuncu gold arasi bildiğiniz pigmenti yada simi yanağınıza yapistirir gibi 😄
Pigment demisken asla parlamiyo bamm bam seviyorsanız bir kez daha kosun kaçın😃
Allik olarak belki Kullanilabilr ama  en guzel far olarak kullanilacak sanirim😄
Islak islak durmayan , higliter efekti vermeyen dokundugunuzdaa vav demeyeceginz bir ürün 😑😑
Sevemedim ☺ Bence fazla abartılmış ☺
Bunun yerine Gabrininin yeni serisine ozellikle 01 ve 02 ye bakabilirsiniz istediginiz bütün o aydinligi alacaksınız✋
Uzun uzun bahsedecegim ürünlerden takipte kalmayi unutmayin😂😂
Buuu aradaaa higligterden kacarken wetn wildn diger bütün urunlerine icininze sine sine  bakabilirsiniz 😘
Bu ürün benim ihtiyacimi karşılamadı belki sizlik olabilir.
Hoscakaliiiiiinnn💋❤❤❤

0 yorum:

Yorum Gönder