7 Ekim 2017 Cumartesi

DIANA MONROE METALLIC LIPGLOSS / FAR

G U N A Y D I N , T U N A Y D I N ,
 İ Y İ  A K S A M L A R , ✋

Günün hangi saatinde beni okuyorsanniz .
Hepinize yeniden Merhaba ☺
 Metalic akimini devam ettirerek sizlere bugün yine bir yıldızlı  ürünümden  bahsedeceğim ☺
Yine firma blogerlara bir paket gönderdi allıklarini pudralarini ve bu metalic serisini tanitmak icin ben firmadan ürün almadim yine kendi butcemle edindiğim muhteşem bir rujdan bahsedecegim sizlere ☺
DIANA MONROE METALLIC LIPGLOSS ☺
Ruj olarak gunluk yada  metalic kullanmayi seviyorsaniz bence mutlaka bakin kucuk kozmetikcilerde var .
Renkleriiii aşırı aşırı güzel ☺Renkleriyle aşk yaşadığım dogrudur ☺
Gelelim dudagi kurutmasina  ve kaliciligina☺
Kalıcılik olarak ben silene kadar dudagimdaydi cok yagli bir seyler yiyip icmediyseniz sizinle beraber gününüzu atlatiyor. ☺
Aşırı kurutmuyor dudagi catlak catlak göstermiyor fakat eger dudaginizda catlaklik kuruluk varsa uzerinde silikonumsu bir yapida kalıyor 😂
Gelelim dudakta durusuna👎👎👎👎👎👎👎👎

Dudakta duruşu bu sekilde oldukca örtücü ve kapatici ☺
Fakat cizgilere dolup silikonlasabiliyor.
Aslinda bu bir lipglos ama ben bunu gabrini likit farlar gibi gözümde far olarak olarak kullandim ve artik sonbahar makyajimin stari ilan ediyorum☺
Rengi mükemmel ☺
Bircok makyajla rujla allikla cok güzel bir sekilde far olarak kullanabilirsiniz.
Far olarak gabrinin likit farlariyla ayni yapida.
Kolay sabitlennip makyajinizi kolayca çıkartabiliyorsunuz.
Goz cizgilerinize dolmuyor .
Parmağınızla guzelce sekil verebiliyorsunuz.
Ve diger farlardan daha da güzel duruyor☺
Elimde bu rengin oldugu bir far veya palet yok kiii hic karsilasmadim.
Ben oldukca sevdim☺
Buda far olarak uygulanmis hali☺

Fiyatini hatirlamiyorum☺ Ama küçük kozmetikcilerde var ☺
Hoscakalin💕

0 yorum:

Yorum Gönder