5 Ekim 2017 Perşembe

Gabrini Metalic Likit Far

 M E R H A B A L A R ✋✋✋✋

Dünyanın en güzel şeyi kesinlikle farlar 💕💕
Maybellinenin color tottolariyla aram bayaa iyidir cırt renkler haric hepsine sahibim☺
Simdi size gabrini markasinin yeni serisinin metalic likit farlarindan bahsedecegim☺
Numarasini yada herhangi bir kodunu bilmiyorum☺
Gabrini birçok kişiye ürün gönderdi urun alanlardan değilim gidip kendi bütçemle aldım  yani ne  bir sponsorlu nede bir reklam amacıyla yazilan bir blog yazisi degil.
Herhangi bir ürün aldığımda yada sponsorlu oldugumda bunu net bir sekilde belirtirim üstelik objektif olacagimdan emin olun☺
Gelelim ürünümüze ☺ Gabrini markasi benim ergenlik makyaj koleksiyonumun bir cogunu olusturmustur zaten fakat artik altin çağını yasiyor ⭐🌟
Higlighterini elimden dusurmedigimi mary louyu bile elimden biraktirdigimi bir onceki yazidan biliyorsunuz☺
Metalic farı mükemmel olmuss ☺ Artilariyla eksileriyle  missler gibi far 👑
Sabah sür aksama kadar tık demiyor 😃
Sabah alt zeminine far bazi olarak yine klasik color tottomu uyguladim .
Üzerine ellerimle likit metalic  farimi uyguladim  uygulanmasi çok  kolay yapisi cok basarili hir ürün .
En sevdiğim yanı aninda sabitlenmedi hemencecik kurumadi yapis yapis olmadi civik civik oraya buraya yapismadi 😃
Cok basarili 😄
Sanki far size yardim ediyor gibi düşünün .☆ Düşünmeyin zaten öyle 😄
 Ürünü uygulammaniz bittiginde akiillli farimiz isini biliyor ve goz kapaginizda mükemmel rengiyle oracikta kaliveriyor☺
Rimelinizi sürün ve bitmistr 😄
Amaaaaa ürün benim gozlerimi cok fazla yaktı 😑Belki ilk kez kullandigimdan bi yerde yanlışlık yapmis olabilirim ama evet gözlerimi yaktı.

Farı sürdüğünüzde diger makyajinizi tamamlarsaniz herhangi bir sıkıntı kalmiyor😃 Yani bu fari kullanmaniz icin  bahaneniz yok☺
Okul icin acil isleriniz icin biçilmiş kaftan ☺
Uygun fiyatli bir ürün küçük kozmetikcilerde var ☺ Bir suru güzel rengi var mutlaka bakin ☺

0 yorum:

Yorum Gönder