11 Ekim 2017 Çarşamba

ELSEVE SAMPUAN ELSEVE SAC KREMI (DOKULME KARŞITI)

Elseve Sampuanlariyla karsinizdayim ✋
Ürünümüz 👎👎👎👎👎👎
Gelelim ambalaj yapilarindan ☺ Sekiller , albenileri yüksek evet aamaaa 👎👎👎
Vaadlerini yerine getirmiyor ☺
Bir sampuan bence köpürmeli köpük köpuk olmali ki temizledigini düşünebileyim .
Elseve sampuanlarinin genelindr bu sorunla karsilasiyorum .

Dökülmeyi önlemek gibi vaadi var fakat önlemiyor .
Temizlendigindende emin olamadıgımız bir sampuan olmus.
Saçlara volum vermiyor ama yedek bir ürün kullandiginizda evet yumuşacik yapıyor.

Gelelim sac kremine☺
Ürün aynı seriden ☺
Sac uçlarına sürüp sacimi tarayip duruluyorum ☺
Sac uclarindaki catallasmayi an itibariyle günlük bir sekilde  kurtarıp saçın taranmasını kolaylaştırıyor.
Fakat tekrar bitince almam ☺
Çünkü yerine cok güzel bir ürün  buldum☺
Sonuna kadar kullanip bitirdim ✋
Tekrar alır mıyım ? Almam 😃 Almadim da 😍
Müthiş bir ürün buldumm 😃 Ayni seriden fakat mükemmel 😍
Takipte kalmayi unutmayin💕

0 yorum:

Yorum Gönder