11 Ekim 2017 Çarşamba

Gözlere siyah mi ten rengi kalem mi cekilir ? Emily 122☺

Emily 122 Emily Siyah 👀
Göz icine siyah mi ten rengi mi surulmeli davasına bugün bir nokta koyalım.
İşin dogrusu ben siyah çerçevelemeyi çok seviyorum 😘
DUMANLİ gösteriyor mu ? Bence EVET 😍
Ama gözü evet küçültüyor 😑
BAKINIZ👎
Göz pınarlarinizı aydınlatıp icine birde ten rengi bir kalem cekip okula gittiginizi düşünürsek cin gibi bir ögrenci olursunuz 😂
Birde sleek aydınlatıcı paleti eklerseniz Geleceginizi bile aydinlatirsiniz 😂
Göz pınarlarimizi aydinlatmayi unutmuyoruz degil mi?😍
Gelelim fotoğraftaki görüntuye ☺
Ten rengi 122 olan kalem gözümü daha aydinlik , daha açık , daha cekik göstermis degil mi?
Itiraf edelim ☺ Edeyim ❤
Ben günlük hayatimda goz pinarlarimi aydinlatiyorum ama siyah kalemi cok fazla Kullanıyorum 😂 göz altlarima akıyor 👎 daha küçük gösteriyor 👎 ama daha  dumanli gösteriyor 😂
Acikcasi simdi su fotograftan sonra ten rengine devam ederim ☺
Sonucta dogru olan bu ☺ Hadin hep beraber gozlerimizi cekik , daha açık , daha büyük gosterelm☺ Birde göz pinarlarimizi aydinlatmayi unutmayalim☺
Sleek paletide ekleyelim😍
Siyahida sevelim ama gece makyajlarinda belki daha dumanli daha dramatik bakislarda 😃 Günlük hayatimizda pekde lazim degil degil mi?
Bu arada Emily siyah kalemi siyah amaa cok fazla akıyor cok fazla göz altlariniza doluyor.
Ten rengindede ayni sorunu yasadim simsiyah rimelimi beyaz birikintiler yapıyor 😤😤
Ama aşırı yumuşaklar 😍
Dudak kalemlerine diyecek hicbir sey yok ☺

Aşırı kalici ☺ Asiri guzel😍 Mutlaka bu markaya bakın☺☺


0 yorum:

Yorum Gönder